Merhaba arkadaşlar relactaz kullanan var mı memnun musunuz bebegim 1.5 aylık karnı gurul gurul köpüklü ve sesli kaka şikayetiyle gittik kaka tahlilinde redüktan madde çıktı oda doktor süt şekerini eritemiyormuş onun için osicol dye damla verdi ama osicol un pek faydasını göremedim osicol la eş deger relactaz varmış onu alıp kullansam mı acaba kullanan memnun kalan var mı yardımcı olur musunuz