Haziran temmuz ayında Antalya’ya gidicez kızım o zaman 10 aylık olucak ve beyaz tenli hepimiz beyaz tenliyiz ve az bı güneşte hemen yaniyoruz daha önce kendime Nivea nin 50+ güneş kremini kullanmıştım ama yine çok yandım şimdi kızım için korkuyorum az bır güneşte kızarıyor onun için memnun kaldığınız kullandığınız güneş kremi varmı sabamed losyon 50+ önerir misiniz kullandınız mı