Selamlar güzel anneler. Ev sahibimiz evden çıkmamızı istiyor veyahut kiraya zam istiyor. Geçtiğimiz Aralık ayında zam yapılmıştı daha. Daha 5 ay oldu yani zam yapalı. Kendisi de kirada oturuyormuş ev sahibi onu cikariyormus. Bizim odedigimiz meblağda ev bulamamış ya zam yaparsin yada cikarsin kendim otururum diyor. Aralığa kadar kontratimiz var sonuçta cikmayalim diyorum eşime. Haklarımız nelerdir bilgisi olan yardimci olabilir mi bizi evden cikarabilir mi gercekten ?