Mugerrr Merhaba anneler dün Antibiyotik başladık oğluma. İshal oldu. Daha önce de farkli bir antibiyotik kullanmıştık onda da ishal olmuştu doktor probiyotik önermişti zaten biz biogaia kullanıyorduk hiç işe yaramamıştı. Şimdi ne yapabiliriz.
Mugerrr Merve0707 daha önce kullandık hiç işe yaramadı. Biogaia dışında ne kullanbiliriz. Bildiğim bir de maflor var ama onu daha önce hiç kullanmadık
Ulumil Antibiyotik kullandığınız zaman mutlaka probiyotik kullanın bagirsaklari bozuluyo cunku enterogermina Kids en iyisi su gibi zaten icirmeside kolay bebeğiniz küçükse şişenin yarışı yeterli