elifyldzz Bebeğimin kolunda hemanjiom var ve 1 haftadır dideral adlı ilaca başladık.Bebeğine kullanmış olan tecrübeli annelerimiz var mı acaba?İlacın herhangi bir yan etkisiyle karşılaşan ya da faydası gören var mıdır?
Yorgunannee_dd elifyldzz üstte kalsın canım bilgim yok. Benim kızımında kafasında vardı herhangi bir ilaç kullanmadım dr 1 yaşına gelince ufalacağını söylemişti şimdi 2 yaşında çok küçük kaldı oda tamamen geçer sanırım
elifyldzz Bizim kolumuzdaki de hiç büyüme yapmadı ama doktor ilaç tedavisine başlattı.morluk şeklinde zaten sanki ezilmiş gibi ama hayırlısı bakalım.