Kızlar bizim evimiz var . Bir tane daha ev almak İçin altınlarımı ve arabayı satıp alınır mı ? Zaten şirketin arabası var eşim onu kullanıyor . Babasının arabası da var kapının önünde duruyor . Kazım olunca kullanırız . Sizce ne yapalım . Kiraya veririz o parayla araba alırız. Kredi çekip araba kredisi öderiz . Ne bileyim karar vermedim . Eşim her şeyde garantici . Ev daha çok kar ediyor dimi ?