Arkadasim kendi fikrimi söyleyeceğim. Hadi bir yaşı anladim daa yarım yaş partisi nedir gözünüzü seveyim😀 Yani neden sürekli bi parti peşinde oluyoruz anlamadım alti ay kınasi, yarim yas partisi , gülümsedi pastası, diş çıkardı partisi cidden nasil bunlarla uğraşıyorsunuz 🙄🙄🙄helal olsun diyorum cidden yapabilene🥳 fakat bana çok cok anlamsiz geliyor. Hatıra istiyorsak resim cekeriz cektiririz tamamdir. Çocuklarımizi neden böyle dünyada gelen tek çocukmus gibi anlamsiz anlamadıkları partilere sürüklüyoruz ki? Büyüyünce ani birakmak istiyorsak resimleri yeter, çocukluğuna dair ailesiyle hatırladığı güzel anlar yeter ( oyun birlikte etkinlik tatil paylasim vb vb gibi)Bu benim fikrim tabikii 😊