Arkadaşlar bugün 8 aylık kontrolümüz vardı doktorumuz genel muayene yaptı birde vajinasına bakacağım dedi baktı küçük tuvaletini yaptığı yerde biz zar oluşmuş ve bu zar tuvaletini yaparken yanma ya da enfeksiyon yapabiliyormuş kız çocuklarında görülebilen ve geçici birşeymiş😳Bir krem verdi geceleri sürecekmişiz ...Böyle bir olay yaşayan varmı😳