Danlacann hiiii en sevdifğim parti organizasyonları 😍 hemen başlıyorum:
-çocuklara hediyelik bir şeyler dağıtacaksan parmak kuklaları tavsiye ederim. Her çocuğa bir tane kücük şeffaf poşetlerde cok tatlı oluyor. Hatta Böyle kücük poşetler hazırlayabilirsin içine bir tane nesquik süt, parmak kukla, özel kurabiye… geçen ay eşimin yeğeni icin hazırladım ben böyle çikolatalı kurabiye yapıp tek tek paketledim iyi ki doğdun yapışkanlı bastırdım cok güzel oldu. Bir de Mısır patlatıp minik minik poşetleyip hasır iple bağladım çocuklar bayıldı:)
ikramlık olarak değişik konseptler belirleyebilirsin biz yeğenimize brunch gibi yaptık peynir tabakları zeytin tabakları sebze tabakları simit börek poğaça vs vardı açık büfe şeklinde. Herkes tabağına istedigi gibi aldı..
ikramlık olarak da tek porsiyonluk hatta parmak yiyeceği “finger food”ürünleri tavsiye ederim.
Yani mesela börek ama muska şeklinde minik minik yaparsın.
Ambalajcılarda kücük sert şeffaf kuplar oluyor magnolia tarzı tatlılar yapabilirsin.
salata tarzı yiyecekleri cıtır yufka çanaklarında,şeffaf sert plastik bardaklarda veya sert renkli muffin kaplarında servis edebilirsin. Cok güzel oluyor tabak da temiz kalıyor üstelik.
ben bu tarz davetlerde bol çeşit seviyorum. Mesela
- mini pizzalar
- muska börek
- yoğurtlu koyu kıvamlı salata (makarna salatası vs)
- sarma
- kısır,patates salatası tarzı bi salata
- minik muffinler veya kurabiye
- kupta tatlı veya çikolatalı trüfler olabilir.
pinterest kullanıyorsan arama butonuna finger food,party snack tarzı şeyler yazarsan cok güzel fikir edinirsin.
özellikle tavsiye edeceğim tarifleri yazayım Google da bakarsın istersen. Link eklemeyi bilmiyorum cünkü :(
-muzlu çiko toplar (muz,çikolatalı hazır kek ve biraz kolaya ile yapılıyor muhteşem )
-sosisli çıtır yufka ( favorim bu cünkü her organizasyonda yaparım ve en çabuk bu biter)
yani kafamda o kadar çok şey var ki toparlayamıyorum 😅 YouTube da Rumeysa mutfakta diye bi kanal var bayılıyorum o kadının sunumuna ve tariflerine cok güzel fikir oluyor.
karar verince yaz buraya olur mu merak ederim ben