Eşimin arkadaşının yazdığı var pazar günü İstanbul Çatalca da yaşayanlar bilir Çatalcaya çağırdı prefabrik ev ama içinde soba var ve bahçesi var pazar günü hava 23° , misafirliğe bir eve gittiğimde oyuncaklarını yere atıp oynatabiliyorum çünkü pusetinde oturmaktan sıkılıyor çabuk sıkılan bir bebek, altı aylık üşütmek istemiyorum çünkü akşam belki soğuk olabilir ama soğuk olursa evin içine gireriz. AVM’ye falan gittiğimde bebek arabasında sıkılıyor çok hızlı gezmem gerekiyor yani şimdi orada insanlar dışarda oturacak ben çocukla evin içine kapanamam gittiğinizde bir yere nasıl yapıyorsunuz bana alternatif çözüm önerileri sunabilir misiniz? Tüm oyuncaklarını götüreceğim zaten yanımda bu arada telsizim yok uyuyunca sürekli evin içine girip bahçeye çıkmak zorunda kalacağım Buda bana zor geliyor açıkçası gezmelere gitmek istemiyorum ama çocukla yaşamaya da alışmalıyım yani böyle anlatmak istedim sizde bana siz nasıl gezmeye gidiyorsunuz söyleyebilir misiniz 😇