Benim bebeğimde 2 ay 15günlük nerdeyse doğduğundan beri gündüz uykusu yok. 10dkka uyuyor geri uyanıyor. Sallanmayı sevmiyor pışpışlanmayıda zorla pışpışlayıp sallıyoruz. Gözünden uyku akıyo ama uyumamak için direniyor. Buyüzdende gün hep huzursuz geçiyor. Uyku arkadaşı bu ayda fayda Yada dönence?