dilayumay öncelikle kız çocuğuna çok üzüldüm, ne olduğunu bile anlamamıştır yavrum. Benim de iki kızım , Allah iyi insanlarla karşılaştırsın. Ama bu zamanla alakası olan bir durum değil bu, sizin mahalleniz iyiymiş. Eskidende çoktu ama çocuklar korkudan söyleyemezdi veya internet bu kadar yaygın değildi biz duymuyorduk. Başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. 8-9 yaşlarındaydım. Mahallede dolaşıyordum, evimizin arka sokağından geçtim bizim sokağa doğru gelirken arkamdan bir adamın geldiğini fark ettim. Yürümeye devam ettim, tam bizim evin oraya geldim, adam hişş hişş dedi baktım, dedi ben babamın arkadaşıyım 2 sokak ötede seni ona götürmemi istedi. Ben adama cevap vermeden hemen halaaa diye bağırdım kapının önündeydi halam, adam hemen uzaklaştı oradan. Gerçekten ona inanıp gitsem belki ben de o çocuk gibi olacaktım. Böyle insanlar her yerde ve her zamanda. Allah bin belalarını versin.