Halime0638 60 ile hamile kaldim 79 ile doguma girdim 69 ile doğumdan çıktım 1 ay icinde 63 e düştüm oruç girdi oruc tutmadim ama sahurda hep bende yedim haliyle kiloya geri döndü 😭😭 67 oldum dün tartildim 68 çıktım moralim çok bozuk 21 yasindayim eşim cok zayif 53 kilo bende zayıflamak istiyorum siz nelerr yapıyorsunuz spor demeyin harekete bagli protein kaçağı oluyor o yüzden spor yapamıyorum diyet olarak yeme icme olarak neler yapabilirim tekrar 60 olmak istiyorum
1Beybiletto Halime0638 bol bol su abur cubur yok tabi arada bi kaçamak olabilir sabah iyi kahvaltı akşamda hafif şeyler az az.. birde yürüyüş bebitoyla
Seyda2309 Halime0638 2 öğün yaparsanız akşam yemeğine çok yuklenirsiniz o yüzden ara öğünler şart diyetisyenler bile ara öğünler veriyor bende gittim 2 kere hepsi veriyor
Seyda2309 Halime0638 sabah güzel kahvaltı maydonoz dereotu mutlkaa olsun saat 1 gibi kahveyle yada yesilcayla kuru meyve olaabilir 4 gibi yulaf meyveli yoğurtlu yada kefirle galeta aksam hafif yemekler bol salata 9 gibide yeşil çay meyve ara öğünleri mutlaka yapmalısınız . Akşam yemeğinde çorba tuketiyorsaniz ekmek yemiceksiniz tam buğday yiceksenizde çorba icmiceksiniz birde sabah yada aksam ne zaman müsait olursaniz yarım saat spor ve 2 lt su 🙂
Halime0638 Saudade salata çok seviyorum suyuda zorlarim bakalım siz salata su ile mi verdiniz yoksa sadece onerimi 🌼
Saudade Halime0638 yani ben 43le hamile kaldım 57-58 le doğuma girdim çıktıgımda 51 dim şuan kızım 3 aylık ben 47 kiloyum doğurduğumdan beri dikkat etmem ama her allahım günü akşam yemeğin yanına bu üçlüyü yapar ve yerim bol limonlu olarak bence onlar verdirtti ama sabitim şuan belkide genetik 🙈🤷🏼♀️
Fasulye12 Deryadnan belki denemişsinizdir de muz, bebe bisküvisi, badem , süt karşımlı içecekler hazırlıyorlar . Bir arkadaşım bu sayede 10 kilo aldı. Ama keşke kilo paylaşılabilse de size yardımcı olabilirsem zira bende bolca var😂
614408eoa Halime0638 protein kacagı meselesini bilmiyorm plates ve diyetle veriyorm ben 20 kg verdm sizin bi saglık problemi var sanki diyetsyenlemi görüsseniz
Badehandeyldz Halime0638 boğazına hakim ol canım özellikle gece yeme çünkü yiyip yatınca kilo alıyor insan haraket etmeyince yakamıyorsun bol bol haraket et ve su iç. Eğer sade kahve içebiliyorsan hem yok tutuyor hem zayıflamana yardımcı olur
Halime0638 Badehandeyldz ah o boğaz zaten 😄 ama bu kagve meselesini kesinlikle denicem acicik ucundan seker atsam işe yaramazmi acaba yada acılıgını kirsin diye sütlü ama sekersiz yapsam
Badehandeyldz Halime0638 şeker kesinlikle atma çünkü şekerli kahve tam bi bagımlılık yapıyor daha çok alırsın ama süt tozu yada 1 yudum süt koyabilirsin acısını kırar