Deletedmom_123 tam olarak bahsettiğiniz durumu yaşadık biz de, 1 Ay sonunda sarılık değeri rakam olarak düşmüştü ancak yüzünde biraz kalmıştı, doktor idrar tahlili istedi ve tahlil sonucu idrar yolu enfeksiyonu olduğunu gördü, 5 tane antibiyotik iğne yazdı, bir tane hastane kabul etmedi bebek cok küçük sorumluluk alamayız diye başka bir hastane bulduk kabul eden, 5 gün boyunca her akşam gece uykusundan önce götürdük iğneleri yaptırdık, tekrar idrar tahliline gittiğimizde enfeksiyon geçmişti, eğer uzamış sarılık varsa ve doktorunuz enfeksiyondan şüpheleniyorsa vakit kaybetmeden tahlil yaptırın, enfeksiyon olduğu zaman çocuk beslense bile kilo alamıyor ilk ay sonunda sadece 400 gr almıştı bebeğim çok üzülmüştüm enfeksiyonu tedavi ettirdikten sonraki ay 1 kilo almıştı mesela, endişe etmeyin doktorunuz mutlaka dinleyin tedaviyle geçiyor