Gamzeren13 öyle çok pahalı degil 47 tl falan digerlerine göre pahalı demek istemiştim .. ya ben onu verdim duruya mafetti çocugumu boşverin onu siz bu söyledigim markayı alın fısfıslı tek fıs kasıga fıslat ver hem kolay sarı renk kutusu eczaci bilir gerci de bundan çok memnunum