YusufAlimm 3 yaş 2 yaş sendromunun bir üstü diyebilirim. Daha fenası. Kızım 3 yaşında 2 yaşında da çok hareketliydi şu an daha fena. Asla oturmak istemez bir bakarsın banyo dolabın üstüne çıkmış, bir bakarsın mutfak tezgahının üstünde. Enerjileri çok fazla. Sürekli dışarı olmaları gerekiyor. Ben sabahları parka götürüyorum öğlen getirip yatırıyırum. Benim de 1.5 yaşında bir kızım daha var. Uyanınca yemekleirni veriyorum, genellikle büyük yemek istemiyor çok nadir yemek yemeye başladı 3 yaşından sonra. Kapınıb önüne çıkarıyorum kumla oynuyorlar, scootera biniyor. Öyle enerjisi azalıyor. Ama bizim evde böyle dedesine gidiyor, orada oyuncak kedileriyle oynuyormuş, bebeğini uyutuyormuş, üvey annem çok uslu diyor , garezleri annelerine. Bu yaşta genel olarak aynılar artık kız erkek yok.