Kızımı en geç haziranda kesmiş olmam gerekiyor.Temmuzda iş başı yapacağım.Okuduğuma göre kademeli kesmek en uygun olanı.Ayrıca biraz sürüyormuş sanırım.Kızım küçük zorlanır mıyım ? Nasıl kestiniz ? Mastit engellemek için ne yapmalı ?Memeden kesmenin artıları oldu mu ? Şahsen memeden keseceğim için üzülmüyorum çünkü artık tükendim de.Emzirmek gerçekten çok zor.Geceleri toplasanız 3 saatuyumuyorumdur.Bu durum beni etkilediği gibi kızımıza etkiliyor ve oda uyuyamıyor.🥲(kızımın fiziksel gelişimi gayet iyi.Hem kilosu hem boyu önde olan bir bebek.Ek gıdasıda iyi )