Bebeğim 6 aylık ek gıda olarak evde yapılmış yoğurt veriyorum yoğurdu yemediği için içine bi en fazla arada iki cici bebe koyuyordum ki yesin diye bu şekilde çok sevdi maşallah güzel yiyo ama ishal olmuş yapamıyo bende internette baktım zeytinyağı iyiymiş arada bir çay kaşığı veriyorum çok az yapıyor ıkina ıkına acaba nasıl geçer ya başka birşey de vermedim hani kabız olsun napabilirim acaba birşey olur mu diye korkuyorum bi yandan eşim de hastane düşmanı resmen Allah korusun ölse de gitmez doktora kendisi kolay kolay gitmeyiz de hastaneye