buseazizoglu Kızlar eşi pöh olup vana göreve giden var mı ? Sanırım yeniden duvara başlamışlar iki aylık göreve gidecek eşim. böyle durumda olan var mı üstüne birde tayin çıkabilir öyle iki taraftan moralim bozuk bu durumda olan var başka aramızda
MinikPrensesannesii buseazizoglu şarka mı tayin yoksa batı mı.biz yüksekovadayız bende duvar olayını geçen duydum sağ salim gelir inşallah içinizi ferah tutun
mummy buseazizoglu biz Çaldıran dayız eşim öğretmen ben ücretsiz aldım burada kalmak için polisler için rahat bir yer ama sosyal hayat yok küçük ve soğuk bir yer
Mnwr32 buseazizoglu benim eşimde poh ve geçen sene vandaydik bu yıl geldik batıya caldirana ilçe görevine giderdi duvar yoktu biz ordaykej ama bu sene arkadaşları filan hep gidiyor sıkıntı etmeyin sadece soğuk sıkıntı olur kışları onun dışında hiç gitmedim ama küçük bı yer korkulacak bi olay olmaz Allah’ın izniyle 🙏
buseazizoglu MinikPrensesannesii tayin değil canım geçici görev iki aylık diyorlar duvar başladığı için. Malum kışın sınır için duvar çalışmaları durduruluyor. Çaldıran hakkında bilginiz var mı nasıl oralar acaba
buseazizoglu MinikPrensesannesii gerçi yakında tayinlerde açıklanacak hepsi üst üste geldi hiç moralim yok 1 yaşında oğlum var bende ailemin yanına gidicem yoksa zaman geçmez asla bana
Malikensar65 buseazizoglu buseazizoglu korkulacak birsey yok korkma içini ferah Tut dediği gibi bende Van’da yaşıyorum vanliyim aslen Çaldıran kışın çok soguk Aşırı ama yazın Sıkıntı yok içini ferah tut Sağ salım gider gelir insAllah dularimiz askerlerimizle polislerimizle 🤲🏻🤲🏻
Merve59 Hemşireyim. İlk atama yerim çaldırandı. Yazın çok problem değil de kışın baya soğuk ve karlı bir yer
buseazizoglu Merve59 ya öyle mi ☺️ Eşim için merak ediyorum görev deyince içimi bi korku kaplıyor o yüzden böyle bilgi edinmek istedim içime bi nebzede olsa su serpmek için
Merve59 buseazizoglu sağsalim gider gelir Allahız izniyle :) benim eşim de polis 4 yıl görev yaptı o da erişteydi. Hiç bişey olmadı. Merak etmeyin
buseazizoglu Malikensar65 Allah razı olsun içime su serptiniz böyle güzel şeyler duymak beni gerçekten çok rahatlatıyor 🙏🏻
Malikensar65 buseazizoglu instgramdan ecemmbltc. Diye birini takip ediyorum onun eşi de orda kendisinde orda göre yapıyor hesaplarına bakıp çaldıranı görebilirsin nasıl bir yer vs diye
buseazizoglu Merve59 ya Erciş’te miydi benim eşim Ercişli. Çok gidip geldik Erciş’e. Çaldıranı hiç bilmiyorum sınırda nöbet tutacakları için o yüzden tedirgin olmuştum ☺️
buseazizoglu mummy anladım eşim Çaldıran’a iki aylık görev yapmaya gelicek dağda duracak zaten sınırda. Allahtan havalar yavaştan ısınıyor bir an önce hepimiz için hayırlısı olur inşallah 🙏🏻