Kuaföre para vermek istemiyorum ama rezilde olmak istemiyorum kuaförde boyatiuorum iyi hoş bin küsur TL tutuyor bir kaç yıkama sonra hiç ilk günkü gibi olmuyor koyunkumral saçım açık tonda istiyorum ben çok bakımsız hissediyorum kendimi hangi boyaları karıştıralım açıcı hiç kullanmak istemiyorum bilmiyorum napmam lazım bu şekilde yapan varmı