Ben Golden Goat kullanıyorum ve çok memnunum😊 ilk doğduğunda hipp kullanıyorduk aşırı gaz yaptı bebeğime daha sonra Golden Goat a geçtik gaz problemi kalmadı. 6 aylık oldu golden goat 2 ye geçtik😊 keçi sütü anne sütüne en yakın süt olduğu için bu mama tercihimiz oldu. Bebeğimde severek içiyor😊