Arkadaşlar kafama huni takıp gezecem artık 5 aylık bebeğim saniye durmuyor sürekli kucak istiyor yatağında uyumuyo artık gece de yanımda emerek uyuyo meme ağzından düşüyor uyuyunca sonra ağlayarak uyanıyor gündüz de bi wc bile gitsem sanki onu terkedip gitmişim gibi korkuyla ağlıyor ne oldu hiç anlamıyorum uyku sorunu hep vardı ama neşeli keyifli bir çocuktu şimdi hiçbirşey yapamıyorum gözümü 1 saniye ayırsam çıldırıyor napcam şaştım kaldım yalnızım memleketten uzaktayım ne bel kaldı ne kol bilek ne de psikoloji 🤦🏻♀️ her bebek mi böyle yoksa benim kızım mı anlamıyorum 😔