Merveges MyDarlingSon yeni doğduğunda oğlum kakasını yapamıyordu mama içiyordu doktor mamasının içine bir çay kaşığı koy demişti öyle vermiştim yapamadığı zamanlarda
Benkimimki MyDarlingSon Ben ebebekten aldım doğduğundan beri veriyorum kabızlığı var çünkü doktorum önerdi tabi kafama göre vermiyorum
Puffy MyDarlingSon hakiki zeytinyağını mamasının içine her seferinde bi çay kaşığı attım bişeycik olmadı.
TinyBabys MyDarlingSon mama kullanmadık çay kaşığıyla ağzına damlattım, her gün değilde haftada bir iki sefer.
Beno MyDarlingSon ben doğduğundan beri veriyorum ama sürekli değil.mesela haftada iki kere mamasina bir çay kaşığı gibi.surekli verirseniz bağırsak sistemi buna alışıyor ve bağımlı oluyor.suan gayet düzenli bı sorun yasamadik