Aysktr benimde cok dökülüyordu 4.ayda çam terebentin yağına basladım ilk kullanımda faydasini gördüm ilkin direk saç diplerime sürdüm cok yaktı deriyi sonra iyice araştırdım şampuanla karıstiriliyormus simdi öyle yapiyorum ise yariyor nasil kullandim sac dökülmesini azaltmaya basladi bide o ayda saçlarımı da boyadim bitkisel boyayla onun da etkisi olabilir ama cam terebentin i hala kullaniyorum cok az dökülme oluyor