Umut20 o kollu mayolari tavsiye etmem gercekten cok üşütüyor. Sudan çıktıktan sonra ustunu hemen çıkarmanız gerekli yoksa ıslak ıslak üstünde kurur.(Çıkardıktan sonra ne anlamı vardı güneş koruyucusu kollu mayonun )Bence abartılmış ürünler. Onun yerine mustela 50 spf güneş kremi surup mayo bezini takip sokuyorum denize çıkınca temiz bez takip üstüne muslin bir panco giydiriyorum. İnanılmaz rahat oluyor. Zaten denize bebekle 4 ten önce gitmek iyi değil bizi bile yakıyor. Siz yine araştırın tabiki hangisi içinize sinerse,ben bu şekilde yaptım oğlum süt beyazı kadar beyaz hic kızarıklık yanık olmadi bu şekilde.