Esralparslan1 Kızlar merhaba 25 günlük bebeğim var sürekli ıkınıyor bebeğim zorla tuvalet yapıyor gündüzleri daha rahat yapıyor geceleri hiç uyumuyor ıkınmaktan kızarıyor korkuyorum basına gelen var mı bu durumda ne yapmam gerekiyor 😔
Deletedmom_61 Esralparslan1 gazı olduğu için ikiniyor ciksada malesef devam ediyor kimyon içiyor musunuz mama mi alıyor anne sütü mü gaz damlası kullanım mutlaka biz çözümü nurse harveys te bulduk
oglunucoksevenn Esralparslan1 valla biz de gazı var gazı var diye sürekli gaz operasyonu yapıyoduk oğluma. Meğer karnı açmış. Sütüm de yetmiyodu zaten. Mamayla da destekleyince ıkınma falan kalmadı
ikikizannesi Esralparslan1 bnmkide oyleydi suan 4 aylik 3 aya yakin gecti ikinma ben biogai kullandim hep halen kullanıyorum ikinmasi cok normal merak etmeyin sancisi oluyorsa probiyotik kullanin
happy___ Esralparslan1 doktorunuza danışın bence gaz damlası çok işe yarıyor. İlk zamanlar çok zorlanıyor bebekler . Gazı var bebeğinizin büyük ihtimal.