QueenMommm Kızım bugün 6 ay aşısı oldu hemşire bişey demedi yıkama falan diye bende sormayı unuttum banyo yaptırabilirmiyim
ismihan87 QueenMommm bi verem aşısinda 3 gün yaptırmayın diyorlar. Diğer asilarda sıkıntı yok. Yaptirabilirsiniz
Deletedmom_61 QueenMommm bizde bugün aşı olduk 6 aylık bende sormayı unuttum ama yinede 1 gün bekleyin derim
minesz21 QueenMommm yaptırabilirsin canım. Sadece 2 ay aşısında sonra 3 gün yapmaması gerekiyor( verem aşısı) diğer aşılarda sıkıntı olmuyor bende yaptırmıştım araştırabilirsin. ☺️
Aleynaezel QueenMommm biz dün olduk bdnde yıkamadan götürdüm banyo nezamn yaptrm dedim 1 gün sonra yaptır dedi bugün yaptrcam