Birminikprensesannesi benim kızım da hiç istemezdi yemek yemek, kan değerleri çok düşük çıktı, onları düzeltince biraz daha düzeldi yemek yemesi, bu aralr yine istemiyor ama 4 diş birden çıkartıyor. Kızım 20 aylık hala emiyor herkes aynı şeyi söylüyor memeye güveniyor diye ama em azından bi hasta olsa bir şey olsa iki yudumda olsa anne sütü alıyor en azından diye kesmeye de kıyamıyorum.