Bahser03 Kızlar evolvia mama kullanıyorum ondan aptamile geçeceğim böyle yapab varmi acaba aptamil kullanan varsa nasıl kilo aldırıyor mu
Zeynep0808 Bahser03 aptamil nutricia günde bir kere veriyorum ben kilo aldırma konusunda aptamil en iyisi
Zeynephilalll Bahser03 valla kullanmadığım mama kalmadı bebek almayınca almıyor kiloyu aptamilde 4 ay kadar kullandım pek bi fark göremedim ben
Yenidoganbakimi Bahser03 evolvia ac mama kullanıyordum aptamile geçtim canım ben aldığını görebiliyorum ama doktor kontrolünde göreceğiz bakalım
ttugceymenn Bahser03 Oğlumda 18 ay kullandım çok memnundum kilo alımı iyi Kızımda 4 ay Hipp Combiotic kullandım son 2 hafta sürekli kusma ve kabızlık yaptığı için Aptamile geçtim kilo alımı iyi