Kızlar 6 buçuk aylık bitane oğlum var ve sürekli evde ikimiziz babası aksamlaei geliyor malum ve bebeğim babasına daha değişik bakıyor eşimde dün dedi bana daha değişik bakıyor sana bile öyle bakmiyp diye çok aklıma takıldı yoksa ebegim beni tanımıyormu cidden çok üzüldüm bunduruma😭