Benim bebiş de7 aylık oldu asla bir düzen oturtamadik . Dün saat 5 de uyudu şaka gibi. Erken kaldırmak lazım ki gece uykusuna erken yatsın diyorlar. Gece uykusundan önceki son uyku şekerleme uykusu olmalı ki bu da 45 dakikayı geçmemeli. Yoksa gece uykusundan çalınirmis. Yani şöyle 7 de uyandı diyelim iki saat sonra ilk gündüz uykusu bu uyku öğle uykusundan kısa olmalı 1 saat mesela sonra ikinci uyku öğle uykusu bu da 2 saat diyelim son uyku şekerleme bu da 45 dk. Sonra gece uykusu . Pofff yazarken kolay ama asla uyduramadim . Tecrübeli arkadaşlar Allah rızası için napmaliyiz . Çok zor gerçekten