1lina1anne Merhaba dun bosanma davasi actim acaba geri cekme nezamana kadar gecerli ucreti geri alabiliyormuyuz bu surec hakkinda bilgi sahibi yardimci olabilirmi
48316ELIZAN 1lina1anne Maalesef alamiyorsunuz avukat tutup parasini verip imza attiysaniz onu da geri alamiyorsunuz.
48316ELIZAN 1lina1anne Dava dosyasi acilmadiysa tabi bi yakinim avukat ucretinide mahkeme ucretinide alamadi vazgectigi halde imza atmis diye ustune avukata zaman kaybi yaptirmis diye avukat tekrar 2.500 istedi vermedi .
Keskeuyusamm Sadece şunu biliyorum geri çektiğin zaman bir yıl mı iki yıl mı tekrar açamıyorsun. Öyle duymuştum
Minikegem21 1lina1anne tekrar dilekçe ver verdiğin yere ücreti alamıyorsunuz. Çünkü sıra numarası alınıp dosya açılıyor diye biliyorum