ElifMeryem25 benim bebeğim de 3 buçuk aylık olana kadar silikonla emdi, denemeler yaptım ama bıraktıramadim sonra 4. Aya doğru atak diyorlar ya öyle bir döneme girdi nedensiz ağlamalar akşam olunva emmek istememe vs. oldu. O esnada emmek istemezken silikonu çıkarıp öyle verdim kabul etti. Sonra da hep öyle emiyor şuan normale döndü. Yani bence büyümesiyle alakalı bebeğin. Büyüdükçe ondan akan süt az geliyor ve ilk emdiginde hemen süt gelmiyor ya kısa bir süre silikonu aşana kadar, o durum onu sinirlendiriyordu öyle bıraktı bizimki Allah yardımcınız olsun dua edin ve rahat olmaya düşünmemeye çalışın en onemli olan şey emiyor ve anne sütü içiyor çok şükretmek lazım 🌺