ALLAHIM ÇOK YORULDUM
Çok hastayım 10 gündür düzelemedim. Kızım 14,5 aylık sürekli oynamak istiyor. Sürekli oynamaya çalışıyorum. Bi yandan yatmam lazım bi türlü toparlanamadım. Yemek temizlik hayatımda ilk defa hak getire. Yapcak bin tane iş var hepsi kafamda. Dayanamıyorum artık bu zamana kadar açmadığım çizgi filmi sanırım artık açıcam.. iki dk uzansam sürekli bana bağıran bir kızım var şu sıra. Ya bu 2 yaş sendromu değilse 2 yaş sendromunu hayal edemiyorum. Hayır dediğimi yapmayan bebişim şuan inadına yapıyor. Türlü türlü tehlikelere sokuyor kendini evin içinde . Bahçemiz var çıkarıyorum. Çimleri yiyor toprağı yiyor, böcek bulup eliyle oynuyor . Orda da sürekli peşinde koşturuyorum. Ya ben napcam. Yenidoğanken daha kolaymış herşey 🥹 herşeyi yapıyorum. Tüm aktiviteleri beraber yapıyoruz. Yok yetemiyorum 5 dk mola verdirtmiyor bana saolsun 🥹 önceden park beşiğe 5 dk bırakır wcye giderdim şuan onuda yapamıyorum kendini kusturuyor . 9. Sıçramadaymışız. Bitmesine az kaldı. Umarım bu sıçrama nedenidir ve biter bu süreç 🥹🥹
ay içimi boşaltayım dedim. Yazarken rahatladım😂