3 ay 21 günlük bende dün kullanmak zorunda kaldım. On koltuğa pusetle sabitledim. On koltuk airbag kapalı konuma aldim. Koltuğu en geriye ittim ve en yükseğe ayarladım. Bu ayarlardan sonra puseti emniyet kemeriyle sabitledim. İlk sefer güneş vurmasın diye önlem almak aklıma gelmedi sonra puset üzerine ince örtü serdim. Arada mizladi ve cingirak sallayınca sustu. Yerimize vardık şükür.