Bebeğim 9 aylık oldu, hazırladığım yemeklerine çok az miktarda tuz eklediğimde daha severek yediğini fark ettim 1 yaşından önce verilmemesi gerektiğini biliyorum ama kızım yemek reddi yapan bir bebek bu şekilde yediğinde bile mutlu oluyorum sizce zararı olur mu? Eskiler kendi yemeklerinden bile verirmiş bebeklerine, özel hazırlamıyorduk diyor annem ama içim yinede rahat değil. Fikriniz nedir?