Kızım da sürekli kusuyordu emzirdikten sonra mümkün değil yatıramazdım, bezini değiştiremezdim sürekli kucakta dik bi şekilde uyuyordu yattığı an kusuyordu reflü yatağı kısmen iyi geldi en azından boğulma riskini azaltıyor. Doktora götürdüm sürekli ama bı sıkıntı yok fizyolojik reflü kilo alımı gayet iyi büyüdükçe azalarak geçecek dedi çok şükür öyle de oldu baya azaldı 6 aylık şu an kızım. Ama sizin de doktora götürmeniz yerinde bi karar olur belki ishal ateş falan eşlik edecektir hastalık söz konusudur değerlendirilmesi lazım