MinnakAsel Yrnmy ya çok minik saçmalamayın burdan ilaç ismi alıp çocuğa mi iciriceksiniz bide grip iilaci lütfen sık sık burnunu açın çocuk rahatlasin egerr ilerlerse dokktora götürün çok minik olduğu için dokttorlar bile ilaç onermiyorlar
Ssssraa Kafanıza göre ilaç kullanmayın ufacık bebeğe. Oğlum 3 yaşında daha dr vermeden kullanmadım sağlıkçı olduğum halde.