Glr-09 sabah saat 7 de kalkıyorum 😍
Kızlarda en geç 7,30 da kalkmış oluyor ortanca kızım kahvaltısını yapar okula götürürüm daha sonra gelip iki kızım kahvaltısını yapar bende o ara evi süpürüp siler toz alırım çamaşır asarım arada izlemesemde müge anlı yi açıp dinlerim iş yaparken dikkatimi çeken birşey var ise yok ise roman havası veya ilahi yada pop açıyorum kızlar bu arada kahvaltı sini bitirmiş süslenmiş oluyor ve azizem’in sporunun yarısı tamamlamış oluyor o şekilde saat 12 ,30 kızımı okuldan alıyorum geliyorum öğle yemeği hazırlayıp veriyorum kızlara sonra market alışveriş yapıyorum geliyorum yemek yapıyorum kızlarla beraber mutfakta hem etkinlik oluyor hem mutlu oluyorlar yine şarkı eşliğinde 🤣 azizeye 2. spor yaptırırım wolkirina biner etkinlik yapıyoruz ip atlıyoruz yada başka şeyler yapıyoruz küçük kızım i 7de yıkiyorum zaten zaman doluyor iftar oluyor sofra hazırlama vs yine beraber yaparız kızlarla 8,de uyur 👌🌸çay fasli filmim var ise izlerim ki kuruluş Osman ve masumlar apartmani na bakarım bir tek kara kalem çalışması yapıyorum gece kızlar uykuya erken yatiyorlar en geç 10,30da en erken 9 da yatmadan önce toplayıp yatarım sabahta dağınık olmuyor bu yüzden hem saatli ve düzenli gidiyorum 😁🦋 atladigim birşey olmuş olabilir 🤭😍
Kızlarım, ev , etkinlik bu üçlü sürekli 💌😁