Ayazpoyraz2821 kullanmaya başladığım zaman korona olduk, kızım istahsizlasti.ama iki hafta sonra istahsizlik gecmrye basladi.cogu seyi yiyor.2.5 yasinda kizim.kendi de yiyecek biseyler ister oldu,eskiden daha az yerdi simdi normal.macunla mi ilgili bilmiyorum.bu arada kizim yasina gore zayif ve boylu,ama dedigim gibi sebze de et de yer yani normal yedigini düşünüyorum genel olarak.macun bence biraz etkiledi olumlu yönde.