Bişey sormak istiyorum sizce perdeleri yıkayıp tasınacagımız yerde temiz temiz asmak mı daha iyi yoksa oraya gidince mı yıkayıp asmak daha iyi? Siz ne yapacaksınız ben burdan yıkayıp gitmeyi dusunuyorum ama tekrar tozlanır mı acaba bilemedim. Fikri olan varmı? ☺️