Teemo07 hmm öyle mi dersiniz. Evet bi kaç saniye oturuyor , sonra düşüyor. Aslında kilo olarak da çok geri bir bebek , hani ondan mı acaba diye düşündüm ben. Doktorlar infatrini adında özel bir mama da yazdı ama kilosu yerine gelmedi, “annesi üstüne düşeceksin biraz yemesi konusunda , biz de takip edelim” dedi bıraktılar doktorlar .