Merhabalar bebeğim bir yaşında dişleri daha yeni çıkıyor bayramdan beri üç diş çıkardı. Ancak agrı kesici,jel,toz diş ilacı vs vermeme rağmen yinede çok huysuz. Oyuncakları ile oynamıyor tv izlemek istiyor sürekli, yanından ayrılıp tuvalete gidemiyorum kıyamet kopuyor hiç bir iş yok yemek yaparken bile yaşla ağlıyor, ağrısı sızısı var tahmin edebiliyorum ama en azından oyuncaklarla oynardı resmen tv alışı çizgi film aşığı oldu çıktı. Deli gibi ağlıyor ara ara çizgi film izletirdim farklı bişey görsün diye, ama öyle bagımlı Dalan değildi yemek bile yemiyor çok üzülüyorum bu dönemleri nasıl geçirdiniz yardımcı olur musunuz çizgi film tv den nasıl ayıracağım böyle bi çocuk değildi gelişimi gayet normal, bayramdan beri böyle oldu. Sürekli konuşmaya çalıştığımdan her türlü hece çıkıyor şimdi bağıra bağıra söyleniyor resmen. Kitapları imız var çok seviyor sadece onlara bakıyor en fazla 5 dk. Sonra beni arayıp ağlamaya başlıyor.