Sedagmlksz Kızım 10,5 aylık kahvaltıda omlet yaparken 2 yumurtayla yapıyorum hepsini de yiyor. Ya belki saçma bir soru ama bebek olunca insan herşeyi önemsiyor işte☺️ Fazla mı acaba bir problem olur mu diye düşünüp size de danışmak istedim
Farahzeynep Sedagmlksz 2 yumurtayı ben yiyorum maşallah 🤣🤣 bebeğin iştahı yerinde ♥️ Benim kızlara ben bir yumurtayı yapıp ikiye bölüyorum 😅
hayal_perest Sedagmlksz maşallah güzel yiyor. Bende biraz önce oğluma 2 yumurtadan omlet yaptım. Yarısını yiyebildi. Tabiki onla doymadı başka bişeyler vermeye çalışıyorum eline. Sütü uzaklaştırıyorum birazda
Deletedmom0099 Sedagmlksz özellikle havaların ısınmaya başladığı dönemde 2 yumurta fazla gelebilir bir yumurtayla omletn yanında zeytin peynir salatalık verebilirsiniz
Elifffko Bence iki tane fazla ama tabi yine sz bilirsiniz. Yani iki yumurta yerine farklı seyler ekleyin bence