tugba11
Benim bebeğimde 6 aylık bizde bir haftadır hastayız daha yeni yeni toparlanıyor öksürük bizdede var canım ayağının altına sarımsaklı yağ sur hafifletiyo az da olsa bide biz acile götürüp burnunu temizlettik hava verdirttik oda çok iyi geldi keşke hiç hasta olmasalar ömrümden ömür gitti benimde su bir haftada 🥺