Günaydın anneler kızıma ek olarak şuanda yoğurt çorba - kahvaltıda ise labne ve yumurta sarısı veriyorum. Tarhanaya biraz ekmek doğruyorum ağzına pütür geliyor diye ekmeği yutmuyor çiğnemiyor tükürüyor. Hiç bişey çiğnemiyor ağzını açıp öğürüyormuş gibi yapıyor nasıl yapıcam bu durumu bana tavsiyesiniz nedir. Anne sütü de almıyor biberon içiyor. Dün kahvaltıda avakadolu bi tarif yaptım 2-3 kaşık yedi. Çiğnemez böyle alışır diye çok korkuyorum. Önden de 2 dişi var ama . Neyse gelin yorumlara ☹️