2811uraz Kızlar d vitamini pedia-d kullanıyordum bitti, sağlık ocağı monovit d3 yazdı. Bunu kullanan var mı ? Ücretsiz olanlar yan etki fln yapıyor önermiyorlar normalde. Bilgisi olan yazabilir mi rica etsem
Annecee_30 2811uraz Zaten beleşe verdikleri ne iyi ki bana verdi ben kullanmıyorum devit 3 kullaniyorum
nazlimom_ 2811uraz d3 kullanıoduk sağlık ocağının verdiği ama doktorum değiştirdi gaz yapıor diye Ocean vitamin d3 kullanıoruz
Kuzeytto 2811uraz ben kullanıyorum Allah’a şükür bir problemle de karşılaşmadım. Doktoruma da sordun kullanabilirsin demişti.
Denizanasi92 2811uraz ben kullanmadım doktor onda paraben var dedi ocean önerdi aldım ama içinde zeytinyağı var. Doktora Zeytinyağı versem bişey olur mu diye sorunca zehir vermiş muamelesi görüyoruz ama önerdiği damlada da var anlamış değilim bu işleri 🤣
winnie-the-pooh Denizanasi92 benim doktorum kabız olduğunda mamalarını bir kaşık katabilirsin demişti her doktor farklı galiba Ve evet D vitaminleri nde zeytin yağı var 😂
Denizanasi92 Annenazz winnie-the-pooh her doktor farklı işte benimki vermeyin sadece poposuna sürebilirsin demişti.