Her yerden saldırın lütfen.Özellikle instagramda gıda dedektifine fotosunu atın( inşallah çekmişsinizdir)
bende 1 yaşına gelecek bebeğim mamayı aylardır içmiyor diye zorluyordum.Uf çok can sıkıcı!
İnternette şikayetvar.com adresine baktığınızda hemen hemen tüm mamalardan böcek şikayetleri olduğunu görürsünüz.😔