Merhaba anneler ek gıda bildiğim duyduğum kadarıyla bebekleri kabız yapıyor ancak 6 ay 12 günlük bebeğim ek gıdaya başladığım zamana denk gelen süreyle beraber 12 gündür ishal. Kaka kültürü de verdik temiz çıktı rota virüs aşılarını yaptırmıştım onunda tahlilleri negatif çıktı yani rota virüste değil. Doktor bazen sebebi bulunamayabilir diyor ama ben çok üzülüyorum bebeğim zayıfladı resmen 12 günde