Geçmişimde panik atak ve anksiyete var arkadaşlar. Gece birden kalbim hızlıca çarpmaya başladı derin nefes almaya başladım ve çok üşüyormuşum gibi titremeye başladım o anda hemen karnım ağrıdı lavaboya gitme ihtiyacı duydum ve arada böyle oluyorum nadir de olsa hep bu belirtileri yaşıyorum. Geçen gün ablama gittim uzun zamandır görüşmemistik sürpriz yapacaktım heyecan yapmıştım tam o sıra yine kalbim çarpıntı yaptı nefes darlığı oldu karnım ağrıdı tüm gün huzursuzdum . Sizce bunlar birer atak mı? Yaşayan var mı?